Uw suggesties verbeteren onze dienstverlening

12 september 2024, 08:15

Vorige maand zijn we gestart met ons doorlopend klanttevredenheidsonderzoek. Dit betekent dat u na een bezoek aan onze balie in het gemeentehuis, na telefonisch contact én na contact via WhatsApp een uitnodiging ontvangt om feedback te geven op onze dienstverlening.

In de eerste drie weken hebben we al veel reacties van inwoners mogen ontvangen. Daar zijn wij erg blij mee. Dankzij uw suggesties hebben we al enkele veranderingen toegepast in onze dienstverlening. Zo hebben we onder andere op advies van een inwoner direct een aanpassing gedaan aan de ticketzuil in de centrale hal van het gemeentehuis. De zuil is nu 10 minuten voor openingstijd van de balie actief, zodat inwoners direct bij binnenkomst een ticket kunnen krijgen.

Persoonlijk contact gewaardeerd

Daarnaast zien we dat het persoonlijk contact met de gemeente wordt gewaardeerd. Inwoners zijn positief verrast wanneer we contact met hen opnemen naar aanleiding van hun aanbevelingen. Verder zien we dankzij uw feedback ook kansen om onze dienstverlening te verbeteren. Daar gaan we snel mee aan de slag.

Uw feedback is belangrijk

We zijn enorm geholpen met de reacties van onze inwoners. Heeft u een uitnodiging voor het klanttevredenheidsonderzoek ontvangen? Vul hem dan zeker in en help ons onze dienstverlening verder te verbeteren.